Amikor a kiváló webáruház már túl sok megrendelést produkál, egy idő után nem lesz elég, hogy email-ben kap értesítést a kereskedő csapat a megrendelésről, vagy esetleg egy Excel táblában gyűlnek ezek. A beérkező megrendeléseket fel kell dolgozni mielőbb, ki kell szállítani az árut és számlázni kell.
Ezt a folyamatot támogatja a flexPROF rendszer webáruházi interfész megoldása, mely már több webshop motor specialitásait figyelembe veszi, így megoldást kínálunk az alábbiak alkalmazása esetén:
Bérelhető webáruházak - UNAS, ShopRenter
Nyílt forráskódú - OpenCart, Woocommerce, Joomla
Egyedi fejlesztésű megoldások
Legújabb lehetőség, hogy a Salesforce rendszerben felvitt vevői megrendeléseket is tudjuk fogadni - emberi beavatkozás nélkül - a biztonságos SekaAPI felületünkön, és a flexPROF rendszerben folytatódhat a megrendelések feldolgozása.
Az alkalmazás használatához kapcsolódó tájékoztatás biztosítása érdekében a hatóság létrehozta a veglegestorles.hu weboldalt.
A számlázó programnak pedig automatikusan jelentenie kell a NAV részére a kiadott adattörlő kódokat.
Ha a kereskedő a számla tételsorában szerepelteti azt. Mikor tudja szerepeltetni? Ha a program kiosztja a kereskedő által használható kódot az adott értékesítési tételhez. Mikor tudja kiosztani a program? Ha "bevételezzük" egy nyilvántartásba....
Szóval már ezeket a feladatokat is ellátja a flexPROF rendszer készlet-logisztikai és a számlázó modulja.
Partnereink 72%-a a SekaCloud felhős üzemeltetést részesíti előnyben. Ennek a módozatnak nem csak az az előnye, hogy tervezhető a költség, rugalmasan változtathatók az erőforrások és a felhasználók száma, hanem a frissítések során a felhasználónak semmi teendője nincs, ezt a SekaSoft Kft elvégzi a "normál" üzemidőn kívül.
A helyben telepített rendszereknél működik egy automatizmus, mely észreveszi, hogy van elérhető új verzió, és minden szükséges változtatást, ellenőrzést elvégez a helyi szerveren és a belépő felhasználóknál pedig a klienseken is.
Ebben a verzióban sok apró változtatást, szépítést hajtottunk végre a magyar és idegen nyelvű nyomtatványokon, úgy mint árajánlat, megrendelés visszaigazolás, szállítólevél.
Jó hír, hogy egyre több funkció "kerül át" az új flexPROF modulokba.
Az email üzenetek nem követhetők jól nyomon, ezt már tapasztalatból tudjuk. Vagy túl sok van belőlük, vagy épp az nem kapja meg, akinek kellene, és ha "egy körnél" hosszabb a megoldás, már elveszíthetjük a fonalat.
A Jira Service Management rendszerre épített flexPROF ügyfélszolgálati portálra beküldött ügyek nem vesznek el, azok sorsa mindenkor szem előtt van. Az ügy kapcsán az ügyfélszolgálat levelezhet a bejelentővel, pontosíthatja a kérést / kérdést, és a fejlesztő csapattal is megvitathatja az esetleges megvalósítás részleteit. Imádjuk, amikor gyorsan és partnereink megelégedésével zárjuk le a kérdéseket, kéréseket.
A flexPROF modulokba beépítettük a JIra rendszer hívását, így a program használata közben felmerült kérdések, problémák közlése érdekében csak a Jira ikonra kell kattintani, és megjelenik a bejelentkező felület. A programon kívüli pedig erre a linkre kattintva érhető el a flexPROF ügyfélszolgálati rendszer.